Nu ik een nieuwe mobiel heb, loop ik al een tijdje rond met de angst dat ik hem ooit eens zal laten vallen. Ik zie het al helemaal voor me: ik loop over straat met mijn mobiel in mijn hand, ik let even niet op, en woesj, daar glijdt mijn mobiel uit mijn hand. Pats boem op de straat. Hij ligt met het scherm naar beneden. Ik loop er voorzichtig naar toe, en in mijn hoofd hoop ik heel erg hard dat het scherm nog heel zal zijn, maar als ik hem omdraai ligt het hele scherm aan diggelen. Maar gelukkig, die tijd van vervelende angsten is voorbij!
Tag
huawei ascend G510
Five Favourites at Friday
31 januari, 2014Op Glowofbeauty schrijf ik regelmatig reviews over producten die ik erg fijn vind, en soms ook over tegenvallers. Maar wat je op de site ziet verschijnen, is lang niet alles! Ook tussendoor probeer ik steeds dingetjes uit op het gebied van koken en bakken, en ook verschilt het per periode wat voor make-up en verzorgingsproducten ik gebruik. Vandaag laat ik jullie mijn vijf favorieten van de afgelopen tijd zien. Je ziet oude dingen voorbij komen, en ook laat ik nieuwe ‘ontdekkingen’ zien!

