
Hoewel we bedacht hadden om samen lekker te gaan picknicken, belandde ik afgelopen zaterdag samen met nog vijf andere bloggers uiteindelijk in een gezellig eettentje in Utrecht. Het was ons buiten toch een beetje te fris. Vandaag heb ik een fotoverslagje van deze geweldige bloggersmeeting voor je klaar staan!



